kärlek

bloggen de var ett tag sen vet jag kkk... Men blogg är liksom inte direkt min grej..
men ibland kan de var skönt att göra det. har inte varit i skolan på två dar på grund vissa själ.
sitter nu och har ont i halsen och lyssnar på en låt  som jag dör för.



men just nu vill jag bara skriva ut vissa saker.
jag kan ibland bli så stell av allt, kan bli osäker på mitt liv vad de bror på vet jag nt ...
mina själ kan vara stora men ibland inget alls vill bara sitta och deppa vet ej vad det bror på.
Varför kan jag ibland känna att jag inte är lycklig ?
kan ha så många frågor jag aldrig får svara på...
nån dag kan jag tänka mig att mitt liv suger........

Kommentarer
Postat av: en tjej

vrf tycker du so?

2010-10-07 @ 15:21:29
Postat av: Anonym

hon kanske har svårt.. det är så med mej oxå.. ibland vill man bara bort från all skit..

2010-10-30 @ 15:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0