hemma hos bella

tja blogg läsare just nu sitter jag hos bella hehe saras kompis vi var och fest lite eller här då det var kul men inte jätte vi drack lite och så men fortfarande jag saknar mitt ex vet inte varför vill värkligen sluta men det funkar inte jag älskar honom så mycket har tänk på han dag och natt det bara är så :( vill värkligen ha tillbaks han men det funkar visst inte älskling du ska veta attt du är saknad av mig grymt mycket men i alla fall nu sitter jag här och är lite full jag var skit mycket innna men just nu är jag det inte alls typ heheh men det går ju över snabbt you now men idag har jag inte gjort så mycket har varit men kompisar i stan och sen inget varit på en hemma fest men ska nu dra ska typ vila mig lite mer :D ses snart puss !


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin desingn! :D <3

2009-08-11 @ 10:30:53
Postat av: arona

heheh tack :D <333

2009-08-30 @ 23:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0